اطلاعیه مهم: شرکت در انتخابات شورای اجرائی انجمن ریاضی ایران

همان گونه که مستحضرید انجمن ریاضی ایران با بیش از پنجاه سال سابقه، به عنوان متولی اصلی ریاضیات کشور، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین نهادهای علمی در سطح ملی بوده و بی وقفه در اعتلای ریاضیات کشور در ابعاد گوناگون کوشیده است. این مهم جز با حمایت اعضای  محترم انجمن در طی سالیان گذشته امکان پذیر نبوده است. این حمایت ها در ابعاد گوناگونی بوده و یکی از این ابعاد مهم، حمایت های مالی اعضای (حقیقی و حقوقی) بوده است. در اینجا ضمن قدردانی از پشتیبانی شما از انجمن ریاضی ایران از طریق پرداخت حق عضویت در انجمن، اطمینان داریم که این حمایت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتخابات شورای اجرائی انجمن نزدیک است!

دست‌اندرکاران انجمن ریاضی امیدوارند افراد خوش‌فکر، علاقه‌مند، دغدغه‌مند و فعال، به‌ویژه همکاران جوان، که آماده‌اند وقت و انرژی خود را برای پیشرفت انجمن و ریاضیات کشور صرف نمایند، توسط جامعه ریاضی برای قبول این مسئولیت خطیر نامزد و انتخاب شوند. لازم به ذکر است که بنا به مقررات انجمن‌های علمی، فقط اعضای پیوسته انجمن که حق عضویت سالانه خود را پرداخت کرده باشند می توانند در انتخابات شرکت نموده و به انتخاب افراد مورد نظر خود همت گمارند.

به این جهت، برای ادامه همیاری‌تان با انجمن، از طریق تمدید عضویت و یا عضویت جدید، اطلاعات و راهنمایی های ضروری تقدیم می گردد:

برای تمدید دوره عضویت مهر 1402 – مهر 1403 از طریق راهنمای زیر اقدام فرمایید:

خواهشمند است مبلغ مربوط را که در لینک زیر قابل مشاهده است:

حق عضویت دوره مهر 1402 – مهر 1403

 به شماره کارت بانک تجارت

5859-8370-0005-6842

به نام انجمن ریاضی ایران واریز و فیش پرداختی را به ایمیل انجمن  iranmath@ims.ir  ارسال نمایید یا آن را در اختیار نماینده انجمن در دانشگاه خود قرار دهید. همچنین می توانید از طریق پرتال اعضای انجمن به نشانی www.imsmembers.ir وضعیت عضویت خود را مشاهده یا آن را ویرایش نمایید. برای این منظور، وارد پروفایل شخصی خود شوید و بر روی نمایش عضویت های حقیقی کلیک نموده و عضویت جدید را انتخاب نمایید.

لطفا در صورت بروز هرگونه ابهام یا کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه تماس بگیرید: 02188808855

پیشاپیش از علاقمندی، توجه و همکاری شما سپاسگزاریم.
با احترام
شورای اجرائی انجمن ریاضی ایران