اطلاعیه شماره ۱ کمیسیون آنالیز عددی

با سلام و عرض ادب خدمت اعضای محترم هیات علمی و دانش آموختگان دکتری ریاضی کاربردی- آنالیز عددی

به اطلاع همکاران محترم می‌رساند رویکرد انجمن ریاضی ایران تاسیس کمیسیون‌ها برای گرایش‌های مختلف و استفاده از نظرات تخصصی‌ آنها در تصمیمات شورای اجرایی انجمن است. در این راستا، با تلاش تعدادی از همکاران آنالیز عددی:

آقای دکتر احمد نسب
آقای دکتر برید لقمانی
خانم دکتر توتونیان
آقای دکتر حجتی
آقای دکتر خجسته
آقای دکتر رشیدی نیا
آقای دکتر سهیلی
آقای دکتر فرضی

مجوز تاسیس کمیسیون تخصصی آنالیز عددی در انجمن ریاضی ایران گرفته شده است و اعضای پیشنهاد دهنده به عنوان اعضای موسس این کمیسیون در شورای اجرایی انجمن به تصویب رسیده است.

از بهمن ۱۴۰۱ طی جلسات متعددی که تشکیل شده است راهکارهای مختلف جمع آوری اطلاعات بحث و بررسی شده است که مجموع همه بحث‌ها این بوده است که پیش از همه باید وبسایتی برای جمع آوری بانک اطلاعاتی اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دکتری آنالیز عددی طراحی شود. اکنون این امر تحقق یافته است.

در گام بعدی، لازم است در مدت کوتاهی که در شیوه‌نامه کمیسیون‌ها وجود دارد، نسبت به انتخاب اعضای دوره اول این کمیسیون اقدام گردد. اعضای اصلی و علی‌البدل این کمیسیون با رای مستقیم اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دکتری ریاضی کاربردی- آنالیز عددی انتخاب خواهند شد.

 

پیش از همه، لازم است بانک اطلاعاتی مربوط به اطلاعات اعضای هیات علمی و فارغ‌التحصیلان دکتری گرایش آنالیز عددی سراسر کشور در اسرع وقت تکمیل گردد تا بعد از آن با یک ساز و کار مشخص کاندیداها معرفی و سپس رای گیری در یک سامانه (همانند انتخابات شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران) انجام شود.

 

امیدواریم در فرصت کوتاهی بتوانیم آمار و اطلاعات را جمع آوری کرده و پس از اعلام آمادگی کاندیداها رای گیری انجام شود. بی شک تحقق این مهم منوط به همکاری همه عزیزان است.

برای این منظور، لازم است اطلاعاتی از قبیل:

نام و نام خانوادگی
کد ملی
نام دانشگاه محل خدمت
مرتبه علمی
شماره همراه
ایمیل
آدرس وبسایت
را جمع‌آوری کنیم.
جهت ورود برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
(https://ims-na.ir/signup/)https://ims-na.ir/signup/

مهلت ثبت نام: تا آخر خرداد ۱۴۰۲

برای همکاری و هم‌افزایی بیشتر خواهشمند است در اطلاع رسانی این موضوع یاری نمایید تا همه همکاران با صرف اندکی وقت اطلاعات خود را در سایت بارگذاری کنند.

مستندات:

نامه درخواست تاسیس کمیسیون آنالیز عددی در انجمن ریاضی ایران

نامه ریاست محترم انجمن ریاضی ایران مبنی بر برگزاری انتخابات کمیسیون تخصصی آنالیز عددی

آئین نامه کمیسیون‌های تخصصی انجمن ریاضی ایران

با تشکر

هیات موسس کمیسیون آنالیز عددی