کنفرانس سالانه ریاضیات ایران مهمترین و قدیمی ترین گردهم آیی ریاضی کشور است که در آن محققیقن، دانشجویان و اساتید داخل و خارج کشور آخرین یافته‌های علمی خود را ارائه می‌کنند. اولین کنفرانس ریاضی کشور به همت دانشگاه شیراز و در فروردین سال 1349 برگزار گردید که مهمترین دستاورد آن پیشنهاد تأسیس انجمن ریاضی ایران بود که این مهم همزمان با دومین کنفرانس ریاضی کشور در دانشگاه صنعتی شریف و در فروردین 1350 صورت پذیرفت. پس از آن این کنفرانس همه ساله پذیرای خیل عظیمی از محققین داخل و خارج کشور بوده است.

كنفرانس رياضي ايران در پنجاه سال گذشته با وجود همه  سختي‌ها برگزار شده است. هم‌اكنون دانشكده علوم رياضي دانشگاه كاشان اين افتخار را دارد پنجاه و يكمين گردهم آیی مهم‌ترين رويداد علمي رياضيات كشور را در فاصله زمانی 28 بهمن تا 1 اسفتد 1399 برگزار كند و در این راستا تمام توان خود را براي برگزاري هرچه بهتر آن به كار خواهد بست. از اينرو از تمام محققين، اساتيد، دانشجويان و علاقمندان از سراسر كشور دعوت مي كنيم با حضور گرم خود ما را ياري كنند.

بدینوسیله از کلیه علاقه مندان و شرکت‌کنندگان محترم کنفرانس دعوت به عمل می‌آید که در جلسه افتتاحیه کنفرانس که در روز دوشنبه مورخ 1399/11/27 ساعت 14 تا 17 برگزار خواهد شد شرکت فرمایند.

قبلا از حضور شما دوستداران ریاضی در این جلسه تشکر و قدردانی می گردد.

لینک ورود به جلسات افتتاحیه:

لینک اول:

http://bbbadmin.kashanu.ac.ir/join/1/openning

لینک دوم:

http://bbbadmin.kashanu.ac.ir/join/2/openning

لینک سوم:

http://bbbadmin.kashanu.ac.ir/join/3/openning

لینک چهارم:

http://bbbadmin.kashanu.ac.ir/join/4/openning