پنجاه و یکمین کنفرانس ریاضی ایران برگزار می شود

کنفرانس سالانه ریاضیات ایران مهمترین و قدیمی ترین گردهم آیی ریاضی کشور است که در آن محققیقن، دانشجویان و اساتید داخل و خارج کشور آخرین یافته های علمی خود را ارائه می کنند. اولین کنفرانس ریاضی کشور به همت دانشگاه شیراز و در فروردین سال 1349 برگزار گردید که مهمترین دستاورد آن پیشنهاد تاسیس انجمن ریاضی ایران بود که این مهم همزمان با دومین کنفرانس ریاضی کشور در دانشگاه صنعتی شریف و در فروردین 1350 صورت پذیرفت. پس از آن این کنفرانس همه ساله پذیرای خیل عظیمی از محققین داخل و خارج کشور بوده است.

كنفرانس رياضي ايران در پنجاه سال گذشته با وجود همه  سختي ها برگزار شده است. هم اكنون دانشكده علوم رياضي دانشگاه كاشان اين افتخار را دارد پنجاه و يكمين گردهم آیی مهم ترين رويداد علمي رياضيات كشور را در فاصله زمانی 28 بهمن تا 1 اسفتد 1399 برگزار كند و در این راستا تمام توان خود را براي برگزاري هرچه بهتر آن به كار خواهد بست. از اينرو از تمام محققين، اساتيد، دانشجويان و علاقمندان از سراسر كشور دعوت مي كنيم با حضور گرم خود ما را ياري كنند.

شایان ذکر است این کنفرانس به صورت مجازی برگزار خواهد گردید.

محورهای اصلی کنفرانس ریاضی عبارتند از:

جبر ، آنالیز، هندسه و توپولوژی، آنالیز عددی، بهینه سازی،  نظریه کد گذاری، رمزنگاری، معادلات دیفرانسیل و دستگاه های دینامیکی ، ریاضیات مالی، تاریخ، فلسفه و آموزش ریاضی ، ریاضیات فازی، آمار ریاضی،   علوم کامپیوتر و سایر شاخه های مرتبط

لینک ورود به گروه تلگرام کنفرانس

آدرس سایت کنفرانس

تاریخ‌های مهم:

شروع ارسال مقالات

1398/11/15

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات:

1399/08/30

آخرین روز اعلام نتایج داوری مقالات:

1399/09/30

آخرین مهلت ثبت نام در همایش:

1399/10/05