“پیام  دبیر اجرایی دهمین سمینار جبر خطی و کاربردهای آن “

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شرکت کنندگان و سخنرانان در دهمین سمینار جبر خطی و کاربردهای آن

شروع سمینار با برگزاری کارگاه آموزشی ” کاربرد جبر خطی در داده کاوی” از ساعت ۸:۳۰ روز یکشنبه ۲۶ مردادماه ۹۹ بوده و ان شاءالله ساعت ۱۷ الی ۱۹ مراسم افتتاحیه سمینار را خواهیم داشت؛ لازم به ذکر است که این مراسم، بدلیل حضور میهمانان ایرانی خارج از کشور در این مراسم، در این ساعت تنظیم شده است.  سپس دو سخنرانی عمومی و به صورت آنلاین توسط اساتید مدعو خارج از کشور خواهیم داشت.

 سخنرانی های داخلی از روز دوشنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۸:۳۰ شروع می  شوند و با توجه به بررسی های انجام شده تصمیم بر این شد تا تمام سخنرانی های داخلی اعم از شفاهی و پوستر، در ساعات مقرر توسط اعضاء تیم پشتیبان فنی سمینار پخش شوند و سخنران مربوطه، سخنرانی خود را دنبال می کند و با اتمام آن،  به پرسش و پاسخ های  احتمالی از سوی شرکت کنندگان که توسط رئیس جلسه مدیریت می شوند، می پردازد. 

لذا از تمام سخنرانان درخواست می شود کمال همکاری را با اعضاء تیم پشتیبان فنی داشته و چنانچه فایل ویدئویی  ارائه آنان نقص دارد، نسبت به رفع نقص و هماهنگی کامل با هماهنگ کننده خود اقدام فرماید.

برنامه دقیق سمینار و  کارگاه های آموزشی و لینک های ورود در روز شنبه ۲۵ مردادماه در سایت سمینار قابل مشاهده هستند. لینک ها به گونه ای هستند که با کلیک کردن روی آنها وارد جلسه سخنرانی خواهید شد.

امید است خداوند تبارک و تعالی توفیق دهد تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم برنامه ها را اجرا کنیم.

ارادتمند

آقاملائی

دبیر اجرایی سمینار

برنامه به روز شده ی سمینار با جزئیات کامل، شامل روز و ساعت ارائه سخنرانی ها، کارگاه ها، سخنرانی های خارجی و آدرس لینک های ورود و …

 برای دریافت برنامه کلیک نمایید