پیام به نمایندگان محترم انجمن در دانشگاه ها

با سلام وعرض ادب،
باعث افتخار است که از مهر ۱۴۰۰ به همراه همکاران ارجمندم در شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران متشکل از خانم‌ها و آقایان دکترمسعود آرین‌نژاد، دکتر علی ایرانمنش، دکتر فائزه توتونیان، دکتر محمد جلوداری ممقانی، دکتر داود خجسته‌سالکویه، دکتر رشید زارع‌نهندی، دکتر احمد صفاپور (خزانه دار محترم انجمن)، دکتر فرشید عبداللهی، دکتر امید علی شهنی‌ کرم‌زاده، دکتر فرشته ملک، و دکتر مجید میرزاوزیری در خدمت شما باشیم.
انجمن ریاضی طی سالیان متمادی در روند توسعه ریاضیات کشور در حوزه های پژوهشی، آموزشی و نیز ترویج ریاضی نقش مهمی ایفا نموده است. در این راستا، انجمن به حمایت همه ریاضیدانان کشور نیاز دارد و امیدواریم بیش از پیش بتوانیم از نیروهای توانمند استفاده کنیم و به ویژه شاهد تعامل بیشتر ریاضیدانان جوانِ دارای ایده های نو با انجمن باشیم.
در این میان نقش نمایندگان محترم انجمن به عنوان رابط مهم انجمن و دانشگاه‌ها برای کمک به پیشبرد اهداف آن و جذب کمک‌های مالی آنها به انجمن انکارناپذیر است. به خصوص، نقش آنها در مورد عضویت حقوقی موسسه متبوع و یا تمدید این عضویت، تمدید عضویت اعضای جاری انجمن، جذب اعضای جدید، ارسال اخبار دانشگاه به خبرنامه، انتقال نقطه نظرات گروه‌ها و دانشکده‌های علوم ریاضی به انجمن، و نیز معرفی افراد صاحب نظر در مورد ریاضیات کشور و علاقمند به رشد آن بیش از پیش احساس می‌شود.
از طرف شورای اجرایی برای نمایندگان محترم انجمن در دانشگاه‌ها آرزوی سلامتی، موفقیت، و کامیابی دارم.

محمد صال مصلحیان
رئیس انجمن ریاضی ایران